Sponsorloop levert 4500 euro op!

EMMEN – Wethouder Evenhuis opende donderdag 22 mei de sponsorloop ten behoeve van Gambia op het hoofdveld van SVBO in Barger Oosterveld. De tweehonderd basisscholieren liepen het vuur uit hun sloffen. De organisatie door vrijwilligers van SVBO verliep vlekkeloos. De opbrengst komt ten goede aan de bouw van een school in Gambia. De voorbereidingen daarvoor zijn in volle gang en in november vertrekt het Gambiateam om met de bouw te starten. De totale opbrengst van de sponsorloop bedroeg 4.500 euro.

Namens het Gambia Team willen wij alle vrijwilligers, deelnemers en niet te vergeten de sponsors hartelijk bedanken!

het was voor ons een onvergetelijke avond en de kinderen in Gambia zullen jullie dankbaar zijn. We houden jullie op de hoogte van de vorderingen.

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.